сряда, 28 ноември 2012 г.

Скалички-елхички / Sweet Christmas trees



Хапвам си аз нар една вечер и се чудя как да включа тези прекрасни рубинени зрънца в следващия си десерт. Запленяват ме със своя блясък и красота, точно както позлатените украшения на елхата. И ето, че се роди идея. Скалички-елхички и украшенията им от зрънца сочен нар. 


Скаличките направих като Сладките топчета, като натроших остатъците от блат за торта, шоколадови бисквити, ядки и халва.

 

За спойка използвах около 100 гр разтопен шоколад, масло и горещо какао. Е, и няколко капки вишнев ликьор! Намачках хубаво и започнах да оформям скаличките. Оставих в хладилника да стегнат.

Зелената глазура направих, като използвах тази рецепта за айсинг. Сигурно си има някакви тънкости, които ми отбягват, защото не мога да кажа, че се получи желаният резултат. Наложи се да добавя поне още чаша и половина пудра захар, преди сместа да бъде подходяща за шприцоване. Както и да е, все някакси успях да ги украся, сложих зрънцата нар и оцветих със златна хранителна боя няколко ръчно направени звездички за върха на всяка елха.


Като цяло съм доволна от резултата, но следващият път ще избера друга глазура, според мен ще бъде по-подходящ шоколадов ганаш!

2 коментара:

  1. Любимите на дъщеря ми.Хубави са и така.Аз ги правя поляти с разтопен шоколад.Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Рони! Наистина са много вкусни, а пък с шоколад са Класика! :) Сърдечни поздрави и на теб!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...