понеделник, 12 февруари 2024 г.

Пиле "Омъжи се за мен" / Merry me chicken

 

 Ново!>>>Последвай ме в ТИКТОК тук!  

Може да пропуснете ресторанта тази година за Свети Валентин и да си спретнете истинска петзвездна вечеря у дома с тази рецепта. Като нищо ще получите предложение за брак след като го поднесете, опиянени от плътния сос от пармезан, сметана и още много вкусни работи, които ще ви споделя след малко.

Дали ще празнувате „Пропагандният празник на запада“, който насърчава икономиката и тормози мъжкото съзнание да измили пореден подарък баш когато трябва да се пие домашно вино, няма значение, защото днешната рецепта върви и с вино. Tака или иначе менюто съм ви го измислила и няма за какво да се тревожите.

Истината е, че не съм от най-големите почитатели на Св. Валентин, но пък съм голяма романтичка и всеки един повод, който подсеща хората да направят нещо специално за един друг одобрявам. Смятам че готвенето на вкусна храна си е доста специално, затова запазете си рецептата за 14-ти или който искате февруари, март и т.н. както се казва, защото храна си трябва всеки ден.

И защото много ВИ ОБИЧАМ съм ви направила и Видео рецепта.

Тази рецепта може да видите и във 
Необходими продукти:
Около 700 г пилешко филе Лудогорско пиле
3-4 скилидки чесън
200 мл течна сметана ( готварска)
150 мл пилешки бульон
100 г сушени домати
2 ч.л. риган
1-2 ч.л. лют пипер на люспи
1/2 ч.ч. пармезан ( или количество по желание)
зехтин/ масло
пресне босилек

Взимаме пилешките гърди и ги разполовяваме, така че да получим малки пържоли. Окосяваме ги със сол и черен пипер.

Загряваме мазнината и запържваме пържолите от всяка страна 

 по 3-4 минути, така че да хванат загар, но да останат все още сочни. Изваждаме ги в чиния.


В същия тиган слагаме още олио ( и лъжица малко за повече аромат) и прибавяме нарязания на ситно лук и чесън.

След като омекне, прибавяме сметаната и пармезана. Оставяме да покъкри, докато се получи по-гъст сос, който разреждаме с горещия пилешки бульон. Може да сложите повече или по-малко, зависи колко гъст сос обичате да има. Ако ви стане по-рядък, винаги може да го оставите да покъкри и ще се сгъсти. ( Не слагайте месото обаче да ври в него, за да не стане тегаво) 


Връщаме месото чак накрая обратно в тигана и прибавяме нарязаните на ситно сушени домати. (Аз ползвах такива от буркан, но вие може да ползвате и други).
Накрая подправяме ястието с малко нарязан на ситно пресен босилек и малко сушен риган. Може да сложите и малко лют пипер на люспи, защото така става леко пикантно, без лютото да доминира.


Това ястие  е толкова апетитно, че може да изяде пет чабати само за топене, но може да гарнирате с картофено пюре или паста. 


Аз лично обичам да се наслаждавам най-вече на месото, да е Лудогорско пиле, защото е българско и с доказано качество. 


Ако го опитате, не забравяйте да наминете да ми напишете отзивите си и да кажете "Здравей" по-надолу в коментарите : ) 

Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - следвайте, коментирайте и споделяйте 💓


📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на !
cussivalo@yahoo.com

Кулинарното ми пътешествие продължава още във :

Страницата на блога във Facebook:
👉Lussi`s World of Artcraft

Приятелската кулинарна група в която можеш сам да публикуваш във Facebook:

👉Тik Tok:

  Харесва ли ви публикацията и моя блог? 

Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти ! 
📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на cussivalo@yahoo.com 
Благодаря ви, приятели! 





4 коментара:

  1. Здрасти! Много вкусно стана. Добавих и праз, а вмеато пармезан сложих чедър и моцарела (това имах налично). Благодря за идеята! 🙂
    Поздрави!
    Руслана

    ОтговорИзтриване
  2. Всичко е супер, представям си как си топвам в сосчето вече... Само в заглавието бих написала mArry me, not mErry me. Освен ако не е игра на думи някаква. Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  3. Люси твоите рецепти са винаги мнооого вкусни,поздравления!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...