събота, 3 февруари 2024 г.

Бързи пастички "Нутела" / Quick No Bake Nutella Soft Bars

 


Последната ми мания у дома са бързите десерти. Докато преди обичах да си отделям ден - два за някоя торта, сега нямам това време, но желанието да сътворя нещо съблазнително, шоколадово и водещо към грях си е все още в мен. Разбира се, успях да направя и торти, едната от която може би се нареди в топ 5 на любимите ми торти, но само да имам време, ще стигна и до нея да представя в блога. Просто тортите имат нужда от повече писане и обяснение, а и с монтажа и озвучаване на видеото, няма как, трябва ми повече тишина, а у дома с бебе такава няма :) И все пак, ще се постарая да има по една-две торти месечно, за да знаете, че тук винаги може да намирате най-новите и вкусни торти :)
 Днешният десерт, ако си затирите очите има вкус на торта, но всъщност са едни от най-лесните пастички, които можете да спретнете. Кръстих ги "Нутела", защото имат силен вкус на лешник и разбира се има Нутела в тях.


Обезателно ги опитайте, а после ще си ги приготвяте често, защото са много бързи и лесни. Наскоро попаднах на млени лешници в пакетче в изостаналата секция на Кауфланд ( моето любимо място да ровя като клошар, но някак винаги ми действа като "Кроки с играчка": Какво ли интересно ще има този път? :) ) и така се сдобих с няколко чудесни пакетчета лешници за по 70 стотинки!!!  Е, как да не ти дойде мерак да готвиш, хайде и вие с мен!

И тъй като вече сме в такова време, че никой не чете рецепти, а обезателно трябва и видео, затова скалъпих и такова. 
Тази рецепта може да видите и във 

Необходими продукти:
200 г италиански бишкоти
400 г Нутела ( или друг шоколад с лешници)
300 мл прясно мляко
150 г млени лешници
250 мл сметана 
украса по желание

Започваме като слепваме две по две бишкотите с малко Нутела. Разбира се ползвайте и друг течен шоколад, но аз ако няма по-хубав от този, няма да сменя с по-ниско качество.

 
След това овалваме бишкотките в малко прясно мляко ( може и да е студено, не е нужно да е затоплено) , 

 

а след  това и в млените лешници. ( Разбира се, че може и друг вид ядки )

 
След като са готови ги слагам във хартиени формички за мафини, много е удобно така и отгоре шприцоваме от крема, като сме ги завъртали с пълнежа вертикално.

Крема си правим като разбием сметаната с Нутела на вкус, аз слагам и останал ми шоколадов ганаш с лешници. За още по-вкусен крем добавете маскарпоне, но да не прекаляваме с цената на десерта сега :) 
Украсяваме по желание и готово, нашите вкусни, сочни, лешникови пастички са готови за изяждане. 


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - следвайте, коментирайте и споделяйте 💓

📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на !
cussivalo@yahoo.com

Кулинарното ми пътешествие продължава още във :

Страницата на блога във Facebook:
👉Lussi`s World of Artcraft

Приятелската кулинарна група в която можеш сам да публикуваш във Facebook:

👉Тik Tok:


Харесва ли ви публикацията и моя блог? 
Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти ! 
📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на cussivalo@yahoo.com 
Благодаря ви, приятели! 





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...