сряда, 3 ноември 2021 г.

Пълнени картофи Люси / Cheesy Stuffed Baked Potatoes

 

Един мой приятел все казваше, че португалският е най-изчанченият език и хората говорят все едно имат горещ картоф в устата. Много ме разсмиваше, защото явно имам доста богато въображение и си го представях наистина как би било, ако всички говорихме с горещ картоф в устата. И тъй като напоследък всичко около нас се е разделило на лагери, менения "за" и "против,", аз предлагам да седнем на една маса и да поговорим малко на "португалски"

Още щом видях тези големи картофи знаех, че искам да ги изпека цели и да ги напълня с плънка по мое усмотрение. Пълнените картофи са доста популярни на много места по света, но аз искам да ви предложа една моя рецепта, която правя на око и винаги се получава.

Както сте забелязвали, обожавам когато има микс на сирена, разтегливи и сочни, ухаещи на масло, чесън и свежи зеленийки.

Искам да ви кажа, че тази рецепта е идеална за седмична вечеря, защото ще изцапате всичко на всичко една купа  и ще сготвите без да режете, да пържите, да белите и.......абе въобще, слушайте ме какво ви казвам и я опитайте.

Необходими продукти
4 броя големи картофа
масло
сол
Плънка:
100 г св. филе или шунка
100 г кашкавал
70 г топено сирене
4 пълни с.л. майонеза
1 зелена чушка
1-2 скилидки чесън
малко свеж магданоз или копър

Тази рецепта е идеална ако искате и да си разчистете хладилника от малко останал колбас, сирена или пък зеленчуци, но аз ще ви споделя как най-вкусно стават според мен :) 


Измиваме добре картофите и ги почистваме, тъй като ще ги ядем с кората. Надупчваме ги с вилица, слагаме малко масълце и и ги осоляваме преди да ги увием индивидуално във фолио. 


Редим ги в подходящ съд и ги слагаме да се пекат на 200 градуса за около 40 минути или докато забита в тях вилица излиза лесно.


Плънката приготвяме като нарязваме филето на кубчета


и в купа ги смесваме с майонеза, топено сирене


кашкавал на кубчета


малко накълцан копър или магданоз, чесън и малка зелена чушка. 


Разбъркваме хубаво сместа и с нея пълним картофите. ( Виж още една рецепта за пълнени вкусотии тук
За целта обелваме картофите от фолиото, правим прорез по дължина и леко намачкваме с вилица, за да направим повече място.


Плънката е добре да е сложена богато, особено ако картофите са по-големи.


Пъхаме да се запекат така за още 10-15 минути.


Такава вкусотия не  редно да е толкава лесна за правене!
                                                                                               Обезсмисля всички префърцунени ресторанти и честно казано, и като сума не излиза скъпо. Бог знае, че тази зима ще е добре да имаме такива рецепти под ръка и се радвам, че не съм използвала и капка олио :) 


Много ще се радвам да опитате тази рецепта и да ми покажете с какво пък сте напълнили вашите картофи. 


Знаете как да ми покажете, че искате още такива рецепти - коментирайте, последвайте ме и споделяйте. В моята статистка грешка няма :) или поне води до повече усмивки!


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,
 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 


Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!









3 коментара:

  1. Наистина, продуктите за плънката се съчетават в уникален вкус!
    Люси, благодаря ти за рецептата!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...