сряда, 22 октомври 2014 г.

Грим: Лейди Гага от клипа "Телефон" / Make up : Lady Gaga from the clip "Telephone"

 

С наближаващия Хелоуин се замислих какъв лесен грим да представя тази година, който да не изисква перуки, лещи или работа с клещи :)

Е , вярно, че ако не сте с руса коса, може и да поискате и перука, но според мен самият грим и "ролките" от метални кутийки са знаковите за образа и ще се получи на всякакъв цвят коса. 
Сигурна съм, че ще ви разпознаят веднага. 



Този вид грим е за тези дами, които искат да се маскират за празника, но по-скоро да бъдат красиви в ролята си, отколкото страшни. ( Както беше с грима от Черният лебед)

Спрях се на грима на Лейди Гага от клипа към песента "Telephone", тъй като е един от любимите ми, който е ползвала, а те не са малко. 


Вярно е, че женицата е известна с множеството си хаховости и може би за някои хора дори с песните си. Аз не съм най-големият маниак по попа, но това не ми пречеше едно лято да си припявам "покер фейс" на морето (ами тия песни така се забиват в главата :)



 

Лейди Гага е толкова обсебена от чудовищата, тъмнината в нас и силата за изправяне срещу страховете си, та реших, че това идеално се връзва към Хелоуинската тематика.

Всъщност гримът е много лесен и няма да ви трябва повече от една светла основа (фон дьо тен, крем ВВ и т.н), черен молив, очна линия, наситено червено червило, сенки - бели и леко кафеникави.  Може да сложите и  изкуствени мигли, за повече драматизъм. Аз не съм слагала, реших, че и спирала ще е достатъчно :)



По важни тук са облеклото - черно кожено яке (с шипове), кожена ръкавица, няколко празни кенчета от бира или кола (и фиби за закрепването им) и разбира се много, ама много attitude.



Не отделям много време при гримирането и затова така и не се сещам да снимам стъпка по стъпка нанасянето на грима, но се надявам догодина да успея да се сетя на време.


 

Ще се опитам да го обясня последователно, като към фотосесията реших да прикрепя някои от известните цитати на Лейди Гага, ей така, да почетем дамата за вдъхновението, което е за много хора да правят, това което обичат, пък било то и неразбираеми за другите неща :) или с други думи - да бъдат себе си :)


“They can't scare me, if I scare them first.”
Lady Gaga

Започваме поставяйки основата, като аз се спрях на  светъл фон дьо тен.

 


 “I'm obsessively opposed to the typical.”
Lady Gaga

С черен молив оформяме веждите.



“I want women -- and men -- to feel empowered by a deeper and more psychotic part of themselves. The part they're always trying desperately to hide. I want that to become something that they cherish.”
Lady Gaga


 “I've always been famous, it's just no one knew it yet.”
Lady Gaga
 “As artists, we are eternally heartbroken.”
Lady Gaga

Сенките са два вида: бял цвят на клепачите и много леко кафяво на свивката, които нанасяме с блендинг четка, така че да се образува нещо като сянка, а не толкова като нанесен цвят.

 


“Don't you ever let a soul in the world tell you that you can't be exactly who you are.”
Lady Gaga


Следващата стъпка е да подчертаем очите с помощта на черна очна линия, като на забравяме да удължим в двата края.

 


“You have to be unique, and different, and shine in your own way.”
Lady Gaga

Завършваме със спирала :)




Остава да нанесем хубаво червено червило на устните,


като трябва да ползвате за очертание малко по-тъмен молив, който да слеете добре с червилото:
 



И накрая, да не забравяме един много важен елемент....черна бенка под окото:


8 коментара:

  1. хехе, браво, Люси! Беше ми много интересно! Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  2. Е, Люси, направо ме разби, да знаеш... Ама определено си докарала ефекта на Лейди Гага. ;)
    Само една разлика има - ти си толкова красива, а тя без грим и тонове фотошоп корекции не е нищо... ;)
    Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Люси, ти си уникат момиче, истински се забавлявам на всяка една твоя публикация :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честно казано не мога да разбера къде е тя, къде си ти, ако щеш ми се мей, но ти казвам самата истина. Страхотна си!

    ОтговорИзтриване
  5. Абе, аз разбирам къде е Люси, къде е Гага-та, но Люси, макар да си направила перфектния грим и визуално да си приличате 1:1 с Лейди Гага, ти си много красиво момиче, а Гага-та ми е много неприятна визуално :)
    И дори и гримът ви да е еднакъв, дори и да приличаш на нея много на тези снимки, то пак красотата ти избива на преден план. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, много ви благодаря! Толкова ласкателства и комплименти, че чак не знам какво да кажа, освен огромно благодаря! Обичам да се занимавам със stage make up, но тук в България това не е популярно. Радвам се, че чрез блога мога да изразявам и тази моя страст :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Здревей. Отскоро се запознах с блога ти. Страхотни идеи имаш за Хелуин и чудни неща си направила. Личи си, че ти идва отвътре. Аз тази година след толкова канене предишни години и неуспешни опити най-накрая ще празнувам този празник. Ще се маскирам на Клеопатра и ще си направим домашно парти с приятелите ми.
    Иначе тези дни експериментирах с грим в стил Мария-Антоанета, но в по-нежна и изчистена визия. Ако искаш и ти е любопитно можеш да погледнеш в моя току що прохождащ блог http://vanityfairdesie.blogspot.com/
    Поздрави от мен и все такива страхотни неща да правиш.
    Лейди Гага ти се получила супер! Грима е много хубав и си едно към едно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет Деси! Почти съм сигурна, че ти оставих коментар на грима Мария-Антоанета миналия път, но сега като проверих го няма! Може би си го изтрила по погрешка или е отишло в спам, пък може и аз нещо да съм оплескала, но даже помня какво ти писах :) Но този път ще ти отговоря тук, за да не изчезне. Първо, благодаря за милите думи :) И аз като теб, много обичам да се преобразявам в различни образи и смятам, че гримът на Мария - Антоанета ти се е получил добре. Клеопатра е също прекрасна като грим, ще се радвам да го видя. Аз също имам заплануван пост за нея :) , но когато и дойде времето! Пожелавам ти още много приятни емоции, създавайки блога и развивайки хобито ти! Сърдечни поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...