събота, 24 ноември 2012 г.

Под кожата ми - Боди арт / Body Art " Under my skin" make up



Специалните ефекти и театралния грим - това, мога да кажа с ръка на сърцето, е истинската ми страст. Според мен дори украсяването на сладкиши е вид специални ефекти за хранителни изделия :)  Боди арт-ът и театралният грим е "малко" скъпо хоби, но винаги и при всяка възможност посягам към гримовете и боичките и то не за да си направя лек пролетен грим. За съжаление не снимах повечето си творения през годините и едва сега, когато създадох блога, си дадох сметка, че е грешка. Това обаче ще ми даде възможност да направя нови, по-добри образи от сега нататък.



В тази публикация ви представям едно от малкото неща, които съм снимала - "Ръка без кожа". Това реших, че е най-продуктивният начин да запълня един неделен следобед, като съм използвала съвсем обикновени пастели за клоунски грим, закупени от кварталната книжарница. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...