вторник, 5 март 2024 г.

Здравословно брауни ( веган) / Healthy Vegan Banana Brownies

Ново!>>>Последвай ме в ТИКТОК тук!  

Приятно ми е, Марко Тотев се казвам. За тези от вас, които не знаят кой е той  - много успешен великотърновски адвокат, който няма загубено дело, но се слави с лошия си късмет ( не заради друго, ами заради хазарт). Дотам, че веднъж решил да почерпи всички в кръчмата след като спечелил 100 лева, но по-късно обяснил, че печалбата му е от това, че не ги дал на заем на друг човек, който е известен с това, че не ги връща. Дето се казва, късметът трябва да си го натаманиш. Популярен е още  с фразата " На Марко Тотев все тъй ще се случи", и аз така, на Люска Плюска все тъй ще се случи. 

Планирахме ние първа семейна почивка с бебчо дребчо на басейн, всичко точно, мама опаковала багажи, пояси, пелени, памперс бански, всичко резервирала, обадила, заделила бюджет да не й тежи на съвестта от декември насам, и за мой късмет хванахме някакъв чревен вирус. 

Сега няма да изпадам в подробности, но положението беше талкова лошо, че с половинката няма да се сетим скоро с топли чувства за думите : Велинград, скара и минерален басейн. Още не сме сигурни от какво точно се получи, но за щастие бебо се размина по-леко от цялото преживяване. Ачо ни докара на магия до Благоевград с температура и страшна треска, но мен ме почна поне 12 часа по-късно,  но пък стигнах до системи. 


Излишно е да казвам, че хич не ми беше ни до храна, ни до вода, нито имах сили да пиша в блога, но ето че при първите си признаци на живот отново заставам пред вас и готова да ви изкушавам с една от вече обещаните рецепти, а изменено за здравословното брауни. Може би една от любите ми рецепти напоследък, съдържаща банани, защото заради бебо постоянно имаме такива, а аз не ги ям когато са твърде меки, да не кажа, че специфична черта за мен е, че ям бананите когато са леко зелени, но това е тема на друго откровение. 

И така, ще се убедите че рецептата е твърде лесна за такава дълга прелюдия, но съм длъжна да ви обясня къде се загубих талкова време, защото ние с вас сме си един чревоугоднически клуб и не бива да ви оставям да залинявате. Ето какво ще ви трябва за рецептата:

Тази рецепта може да видите и във 
Необходими продукти:  
3 банана
120 г фъстъчено масло
30 г тъмно какао
1/2 ч.л. бакпулвер или сода
черен шоколад/ шоколадови капки по желание 

Започваме като си намачкваме в купя три умрели от гъдел банана. 


Прибавяме и фъстъченото масло 


и разбъркваме. Не е нужен миксер, и с телена бъркалка е достатъчно. 


Прибавяме какаото, като искате може да добавите и шипка кафе. Добавяме и набухвател, сода или бакпулвер.


Разбъркваме отново и 


прехвърляме в малка тавичка, която сме намазали с кокосов или обикновено краве масло и поръсили с какао. 


Отгоре по желание може да сложите парченца черен шоколад или ядки.


Пъхаме да се пече на 170 градуса за около 20-30 минути


След като изстине, режем на квадрати и похапвам е с топло кафе. 


Влюбена съм в тази рецепта и всъщност отивам да я направя пак ;) 

П.П. Докато завърша тази статия, успяхме да хванем нов вирус, този път сме с гърло и хрема, така че "забавлението" продължава. Стискайте ни палци и не ме забравяйте :) 


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - следвайте, коментирайте и споделяйте 💓

📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на !
cussivalo@yahoo.com

Кулинарното ми пътешествие продължава още във :

Страницата на блога във Facebook:
👉Lussi`s World of Artcraft

Приятелската кулинарна група в която можеш сам да публикуваш във Facebook:

👉Тik Tok:


  Харесва ли ви публикацията и моя блог? 

Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти ! 
📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на cussivalo@yahoo.com 
Благодаря ви, приятели! 





4 коментара:

  1. А какъв е размерът на тавичката?

    ОтговорИзтриване
  2. Люси, скорошно оздравяване.
    Предполагам, че може и във формички за мъфини

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...