сряда, 27 март 2024 г.

Пиле с бри и ябълки / Apple and Brie Stuffed Chicken

 

Ново!>>>Последвай ме в ТИКТОК тук!  

С радост установих, че вече си влизам в част от дънките преди бременността. Вярно, не съм като Миранда и нейните "слаби дънки", имам още малко хляб да Не изям до 36 номер, но вече свалих на 38-ми, което си е пак нещо. Не бих казала, че съм се лишила от нещо, нито, че съм се ограничавала много, но все пак, гледах когато мога да наблегна на любимите си храни: месо (предимно пилешко), яйца, риба и салата. И въпреки, че поне веднъж на седмица или две ям рибка, не експериментирам много с начина й на приготвяне, за разлика от рецептите с пилешко. Те никога няма да ми втръснат и постоянно съм в търсене на следващата изкусителна рецепта с любимото ми пиленце. 

Днешната е точно такава. Толкова е елементарна, че като нищо може да участва в "Ергенът". За всеки случай съм направила и видео рецепта, защото ще се убедите, че има рецепти, които наистина ще ви отнемат само няколко минути.

Още по-хубавото на пилешкото месо е, че за да остане сочно, не му трябва много време за готвене, но затова пък гледайте да изберете хубаво такова.. като Лудогорско пиле, което си е чисто българско месо. 

Днешната рецепта може по-често да видите с пилешки гърди, но аз реших да я направя с обезкостени бутчета. Не ги подминавайте в магазина, тъй като ще останете очаровани. Не изсъхват така бързо при печене, а комбинацията им с масленото бри и свежите ябУЧки е просто божествена. Специална роля тук играе вкусния сос за глазиране, който аз сложих и в самия пълнеж. Да не ви заблуждава комбинацията на сладко и люто, балансират се чудесно и накрая само си казвате колко сте добри в готвенето! 

Тази рецепта може да видите и във 

Ето и рецептата.

Необходими продукти: 
700-800 г пилешки обезкостен бут Лудогорско пиле
2 ябълки 
150 г сирене Бри
2-3 стръка мащерка
2-3 с.л. горчица
2-3 с.л. кленов сироп ( може да земните с мед)
2 сладки чесън
сол и и черен пипер на вкус


Започваме като нарязваме ( ако е необходимо) пилешкото месо на еднакви парчета, така че да могат да се прихлупят на плик. Овкусяваме със сол и черен пипер. Нарязваме ябълките и сиренето на резенчета.

 

В купа смесваме горчицата, кленовия сироп и прибавяме нарязания на ситно чесън и мащерката. Ако нямате прясна, може да ползвате и сушена. Разбъркваме добре. 

Взимаме парче пилешко, слагаме в него няколко резенчета сирене, отгоре ябълки и малко от соса. Прехлупваме и редим в тавичка, с малко олио на дъното. 

 

Глазираме месото отгоре с готовия сос.

 

Запичаме в силна фурна за около 30 минути. Може периодично да отваряме и нанасяме още от соса върху месото по желание.

Не препичайте месото, пилешкото трябва да остане сочно. 

Ястието е чудесно както за началото на пролетта, така и за всички предстоящи топли вечери на лятото, с чаша бяло вино и добра компания. 



Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - следвайте, коментирайте и споделяйте 💓

📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на !
cussivalo@yahoo.com

Кулинарното ми пътешествие продължава още във :

Страницата на блога във Facebook:
👉Lussi`s World of Artcraft

Приятелската кулинарна група в която можеш сам да публикуваш във Facebook:

👉Тik Tok:


  Харесва ли ви публикацията и моя блог? 

Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти ! 
📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на cussivalo@yahoo.com 
Благодаря ви, приятели! 








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...