петък, 13 януари 2023 г.

Американски палачинки / American pancakes


Как върви старта на новата година, приятели? При мен работата е доста, а силите за работа - нулеви. Вчера след като се прибрах от работа така съм заспала на дивана, че помислих, че съм припаднала, защото като се събудих нямах спомен кога и как е станало всичко. Аз съм от хората, които никога не са спали много, пък камо ли следобед, привечер или някакви такива леки дремки - моя организъм не познава. 2022 явно е била много тегава, защото още нося не мога да се отърся от тежките психически сандъци, които Сандокан възпяваше ( или поне се надявам тази песен да е била метафора за нещо с по-дълбок смисъл, иначе язък ни за шестиците по литературен анализ) 
И така, именно защото нямам много сили, ще се поостаря да си почивам повече този уикенд. А, каква по-добра почивка от излежаване и закуска в леглото събота или неделя. По-добре ще бъде само ако накарам половинката да ми направи тези обичани от мен ( и не само мен) американски палачинки, и съм сигурна, че ще се съгласи, защото са много лесни за приготвяне. 


Предимства на тези палачинки пред обикновените - не се налага да ги разливате да са тънки, където обикновено, хората започват да си скубят косите и са идеални за начинаещи. Не се налага да са в идеална форма, но много лесно запазват сами кръгла такава. Много са вкусни и другата ми любима част за която не знам дали сте опитвали - тези палачинки са невероятни за сандвич със сладолед! Повярвайте ми!
 Обикновено винаги имам някоя порция замразени във фризера, и когато тръгне да се затопля, само слагам сладолед между две палачинки, топвам в шоколад, пак във фризера за малко и после всички се чудят как ги измислям тия уникални съчетания с тази руса главица. С мързел - е отговорът! Мързелът е създал много велики открития за човечетата и не бива да го хокаме така, защото без него сега още щяхме да си перем дрехите на ръка :) Но шегата настрана, ето как да ги приготвите:

Необходими продукти:
400 мл прясно мляко
3 яйца
100 г пудра захар
1 пак. бакплувер
1/2 ч.л. сол
50 г краве масло за пържене и намазване


Разбийте с миксер яйцата и млякото до еднородна смес и прибавете след това всички сухи съставки. Загрейте котлона на средна температура и поставете в незалепващ тиган малко масло.
Изсипете 1/2 голям черпак смес и пържете до златисто. След това обърнете палачинката.
Сервирайте, намазани с масло и добавете кленов сироп, сладко или сирене.

Рецептата приготвих като част от рецептите за сайта и опаковките на брашната на София мел, а тя бе изпратена от Инна Николаева от гр. Шумен.



п.п. Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,

 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 

Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!




Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...