петък, 11 януари 2019 г.

Закуски „Фантазия” / Ham, cheese and pickles breakfast bread


Не мога да отрека, такъв студ е, че ако ще и Алена и Емо Чолаков да предскажат , че ще съжалявам скоро, пак няма да мина на диета. Около мен болни хора, а аз точно сега да взема да изтънявам няма голяма логика, нали :) Ето защо, веднага щом ми поискахте някоя нова рецепта за закуски се сетих за тази. 
Не, че някаква дълбоко пазена тайна, по-скоро е закуска, която се предлага в нашия град под това име и когато се сетя за ученическите години когато калориите не ми бяха голям проблем си похапвах почти всяко междучасие. 
Битката за топли закуски е нещо, което не знам дали е познато на други места по света, но в България си е съвсем, легитимно нещо да прокълнеш някой до девето коляно, ако ти отмъкне последната топла баничка. Хубавото на домашните закуски е, че може да си ги хапваш горещи-горещи от фурната без да се налага да се пререждаш или поен ако не сте много хора у дома. 





И тази рецепта е част от предложенията ми за сайта на София мел, с които направихме и книжката с рецепти, които може да намерите в Кауфланд, в промо пакетите с брашна.
В нея има също 52 изключително вкусни и успешни рецепти, които си заслужава да опитате. Но ето какво ви трябва за днешната :)



 Необходими продукти:
За тестото:
500 г брашно София Мел Бяло
300 мл хладка вода
1 бр. яйце
1 пак. суха мая ( 7 г)
1 с.л. сол
1 ч.л. захар
60 мл олио
1-2 с.л. кисело мляко

Още:
Шунка – 300 г
Кашкавал – 300 г
1/ 2 бр. буркан кисели краставички
1 бр. консерва доматено пюре
чубрица


 

 Начин на приготвяне може да видите като натиснете тук

Добър апетит! 


Харесва ли ви публикацията  и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.

Благодаря ви, приятели!


2 коментара:

  1. Здравейте! Много ми хареса идеята за закусйите, но за огромно съжаление не мога да отворя рецептата, или по точно линка към начин на приготвяне.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, оправих линка, би трябвало да работи сега :) Поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...