петък, 21 декември 2012 г.

Снежковци / Snow dwarfs cookies

 

"Що за име е това ?!" - ще кажете вие, но аз трябваше да измисля някое весело имe на тези сладки. Това са едни от любимите ми сладки - жълъдчета, които майка ми приготвя от детството ми. Моята вариация обаче е в духа на идващата  Коледа и в кухнята ми постоянно тече работен процес. Така се родиха и те. Трябват ви само:

пакет котешки езичета
кокосови стърготини
мармалад от сливи или шипки

бял шоколад
масло (при необходимост)
захар (сладкарски бои)

Цялата философия на тези сладки не се крие в тънкото изкуство на слепването на две котешки езичета с марамалад. (Както ще си помислят някои :) ) Не, цялата работа е в изрисуването на личицата на снежковците. След като сте слепили бисквитките, потопете единия им край в разтопения на водна баня бял шоколад (в зависимост от шоколада може да добавите и масло). Веднага след това ги потапяте в купичка, в която сте сложили червена захар. Mожете да я направите, като в бурканче сложите малко захар и 1 - 2 капки червена сладкарска боя - раздрусвайте бурканчето, докато захарта се оцвети. Това е много лесен начин сами да си приготвяте спринкълс.

 

След това с четки за рисуване се развихрете и нарисувайте личицата на снежковците. С бял шоколад направих очите и малко от брадата, която оформих допълнително с кокосови стърготини.
 
Направата на тези сладки е идеално занимание за децата по време на празниците, а защо не и за по-големите. :)

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...