понеделник, 3 юни 2024 г.

Кокосова панна кота Баунти / Coconut Panna Cotta Bounty

Ново!>>>Последвай ме в ТИКТОК тук!   

Знам, че доскоро ви тъпчех с кренвиршки, но съм дала обещание и към съвестните граждани да пускам и диетични, и здравословни рецепти. Единственото нещо, на което няма да изневеря е, те да са наистина вкусни и проверени от мен самата. Понякога имам съмнения, признавам си, дали нещо ще е толкова вкусно, колкото изглежда. Сещате ли се? Сега е пика на здравословните рецепти и понякога нещо изглежда само като шоколад, ама на вкус няма нищо общо. Понякога е просто варен и пресован арпаджик, но щом така изглежда!

Има такива рецепти и с ръка на сърцето си ви обещавам, няма да ви гощавам с тях, а само с неща, които ще ви останат ума и сърцето!

Знам, че доскоро ви тъпчех с кренвиршки, но съм дала обещание и към съвестните
граждани да пускам и диетични, и здравословни рецепти. Единственото нещо, на което
няма да изневеря, е те да са наистина вкусни и проверени от мен самата. Понякога
имам съмнения, признавам си, дали нещо ще е толкова вкусно, колкото изглежда.
Сещате ли се? Сега е пикът на здравословните рецепти и понякога нещо изглежда само
като шоколад, ама на вкус няма нищо общо. Понякога е просто варен и пресован
арпаджик, но щом така изглежда!
Има такива рецепти и с ръка на сърцето си ви обещавам, че няма да ви гощавам с тях, а
само с неща, които ще ви останат ума и сърцето!

Пък било то вегетарианска, безглутенова, без захар и нискокалорична. Точно като днешната рецепта, която е толкова лека и свежа, че ми се ще да можех да я сервирам на собствената си сватба. Тя е точно в разгара на лятото и определено всеки ще се зарадва на лек и диетичен десерт, който да подслади небцето, но и да не скъса ластика на панталона. 

Ето, че идва към вас идеалното предложение за страхотен летен десерт с шоколадова глазура, която е само от какао. За да се получи добре, използвайте истинско, хубаво, наситено какао, като това на Picantina. Преминавам към рецептата, а за по-бързо вижте направо и видеото към нея: 

Тази рецепта може да видите и във 


Необходими продукти: 
400 мл хубаво гъсто кокосово мляко ( 1 консерва) 
3 с.л. какао Picantina
10 г желатин или 4 г агар агар за веган вариант
2-3 ч.л. еритрол ( или друг подсладител) 
кокосови стърготини 
вода


Няма по-лесна рецепта от тази. Сложете само коксовото мляко в подходящ за котлона съд и прибавете подсладителя, който сте избрали.  

Сложете на котлона и разбърквайте бавно и постепенно, 

 

докато получите гладка и гореща смес. През това време сложете желатина с малко вода да набъбне, а след това прибавете към горещата кокосова смес, която вече сме махнали от котлона. 


Разбъркваме няколко пъти докато се разтвори напълно в кокоса и прехвърляме в чашки. 
При мен от една консерва излязоха три порции от тези чаши за шампанско. 


Прибираме в хладилника да се охладят и стегнат, а след това обръщаме е чиния.


За шоколадовия сос смесваме какаото с малко вода и изсипваме върху панакотата. 



Поръсваме с коксови стърготини.


Толкава а лека, толкова ефирна и нежна...истински диетичен десерт.

 

Майка ми не е хич по тези десерти, пък камо ли да си носи чаша към вкъщи, но щом го опита се влюби и точно така направи. 

Убедена съм, че и вие ще го харесате, затова защо не си го приготвите още днес. Ако го направите не забравяйте да ми пишете отзиви или още по-добре - изпратите снимка, която да споделя в социалните мрежи. 


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - следвайте, коментирайте и споделяйте 💓

📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на !
cussivalo@yahoo.com

Кулинарното ми пътешествие продължава още във :

Страницата на блога във Facebook:
👉Lussi`s World of Artcraft

Приятелската кулинарна група в която можеш сам да публикуваш във Facebook:

👉Тik Tok:


Харесва ли ви публикацията и моя блог? 
Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти ! 
📧Ако имаш снимки по мои рецепти, предложения или рецепти, които искаш да видиш в блога, може да се свържеш с мен на cussivalo@yahoo.com 
Благодаря ви, приятели! 






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...