сряда, 27 юли 2022 г.

Пълнени тиквички "Пица" / Pizza Stuffed Zucchini Boats

 

Значи ако не изнамеря триста рецепти и варианти да приготвя тиквички, почивка няма да си взема. Сигурно някой ден цяла книга само с такива рецепти ще мога да напълня, но наистина много ги обичам. Лятото само зеленчуци ми дай и ако ще да се пръсна. И пица ако ми се яде, искам да е от тиквички! И розови домати! 

Ех, какви хубави домати прати баба последния път само! Дъртия вампир под нас ( т.нар. ми съсед), който е олицетворение на Нурсултан Тулякбай от "Борат" два дена подвикваше "откъде тия домати", къде са ни били тия градини, а ние ги разнасяхме гордо като нов балкон на абитуриентка. И така, днес, освен супер сочна салата от розов домати, ще има и тези уникално вкусни пълнени тиквички "Пица". 
Според мен по-мързеливата версия на блата от тиквички, но същo така вкусни и бързи за приготвяне. Опитайте го и не забравяйте да ми щрапнете снимка, защото обожавам да се хваля с вашите вкусотии по мои рецепти :) 

Необходими продукти:

2 бр средни тиквички
100 г кашкавал
100 мл домати ( сос) за пица
2br. гъби печурки
1 бр. чушка
50 г шунка
олио

Количествата са приблизителни. 

Измиваме и нарязваме на половина по дължина и издълбаваме тиквичките, 

   

нарязваме вътрешността им на ситно и запържваме в малко олио, докато омекне.

Прибавяме от доматите за пица и разбъркваме

На дъното на всяка "лодка" слагаме парче кашкавал и слагаме от доматено-тиквената плънка.

 Отгоре слагаме пак кашкавал и разпределяме от нарязаните гъби. чушки и шунка.

Слагаме малко водичка на дъното на тавичката при тиквичките, завиваме с фолио и пъхaме да пекат на 200 градуса първо докато заврат, а после още10-15 минути. Накрая махаме фолиото и запичаме още малко.

Mоже да добавите любимите си добавки за пица - царевица, маслини или още сирене.

Сега, когато гледам да не консумирам толкова хляб, този вид тиквички наистина ми дават усещането за пица, без да се налага да правя блат от тиквички. И все пак, ако искате такава пица, надникенетe тук.

Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,

 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! !


Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.  Благодаря ви, приятели!


5 коментара:

  1. Чудесна е тази рецепта Люси.И аз искам да направя едни тиквички Трансформер, но все още не съм взела окончателно решение.Твоите обаче са чудни.Мноого вкусни.Тази година има много тиквички, но сега от горещото време намаля цъфтежа.Имаме много засяти в градината.Ще опитаме и твоята рецепта.
    Поздрави, весело лято !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Лени. Ще има още рецепти с тиквички :) Даже онзи ден опитах едни и си облизахме пръстите, ще ги споделя и тях. Усмихнато и плодотворно лято.

      Изтриване
  2. Благодаря за рецептата! Станаха много вкусни!
    http://picbg.net/pic.php?u=76637vek4y&i=895904&file=.jpg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за снимката, Габи! изглеждат чудесно! Споделям ги веднага и на страничката на блога <3

      Изтриване

  3. http://picbg.net/u/76637/63972/895909.jpg, станаха чудно вкусни!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...