неделя, 2 януари 2022 г.

Супа от карфиол/ Cauliflower soup

 

Какво яде българинът след коледните празници? Хем трябва да се готви, хем да се дояжда, хем само при мисълта за поредната гозба и ми иде да се обърна като морски лъв на дивана и да въздъхна тежко. Моля ви, като на човек ви се моля, кажете ми какво смятате да готвите тези дни и най-вече какво ви се яде? Аз лично нямам желание почти за нищо, освен за някоя лека супичка, която да дари стомахчето ми се усещането за топла прегръдчица.

Сестра ми прави една прекрасна супа от карфиол, която искам да ви споделя сега. Тя я сервира с два вида песто, но това не е задължителния елемент. Аз даже бих я поднесла на половинката с малко хрупкав бекон, но това е защото, в деня в който той няма да иска да яде месо, аз ще запея на площада немски шлагери, облечена в сутиен от кокосови орехи и ще танцувам луау. Но ето набързо и рецептата, защото вярвам, че ако искате да я направите, ще ви трябва: 

Необходими продукти:
1 средна глава карфиол
4 глави кромид
4 скилидки чесън'
250 мл готварска сметана
1 л зеленчуков бульон
сол и черен пипер
олио

Започваме като почистваме и нарязваме карфиола на по-малки парченца. Слагаме го в тенджера и го заливаме с бульона ( може да ползвате и такъв на кубчета, 2 броя ще ви стигат) . Сваряваме карфиола за докато омекне. 

През това време в малко олио запържваме нарязания на по-едро кромид и след като омекне, добавяме нарязания на ситно чесън. Прибавяме ги към карфиола и пасираме. Добавяме готварската сметана и разбъркваме.

Овкусяваме със сол и черен пипер на вкус, и поднасяме с песто.

Ето от това имах нужда! 

Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,
 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 

Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.  Благодаря ви, приятели!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...