петък, 16 юли 2021 г.

Здравословен шоколадов мус ( веган)/ Easy Vegan Healthy Chocolate Mousse

 

Лято, прохлада, наслада..римува се, защото върви ръка за ръка. Да, ама тогава ни се папкат и сладкиши ( не, че има season and a reason for that) , но и тогава най-много следим за фигурата си. Или поне хората, които имат някакъв контрол над натрапчивата нужда да хапват нещо. Аз съм точно такъв компулсивен похапкувец и най-добро нещо е у дома винаги да има храна, но що-годе полезна такава. Не може да залъжеш апетита си да яде левурда и люцерна със същата охота като сладолед с Маргарита в разгара на горещините, но можеш да го накараш да се наслади на този чудесен здравословен мус, който да ви засити нуждата от сладко без угризения.

Може да се приготви във веган вариант, ако ползвате подходящ подсладител и ядково "мляко". Ако пък искате да му дадете повече "тежест" прибавете един разтопен шоколад, но поне гледайте да е с повече какао.  Аз винаги го правя като ми покафенеят бананите и количеството зависи малко и от големината на самите плодове, затова опитайте да си представите, че рецептата е що-годе на око. 

Наскоро видях в една от групите почти същото кремче на Стела Балджиева, затова искам да я спомена като източник в случая, тъй като идея си нямам от къде е тази рецепта. 

Необходими продукти:

3 банана
1 авокадо
какво на вкус
100 мл мляко ( ядково или обикновено)
3 с.л. кокосово масло
сироп от агаве / мед на вкус
3 с.л. чия
3 с.л. бадемови ядки
малини

В купа слагаме бананите, авокадото, млякото, кокосово масло и какаото. 


Може да ги намачкате на ръка, на блендер или с пасатор всичко докато стане хомогенна смес.
Слагаме подсладителя, който сме избрали в зависимост дали искаме десерта да е веган или не. 


Аз опитвам всичко и си го правя на вкус. Може да сложите и още ядки, а семената чия ще сгъстят допълнително крема, щом набъбнат.


Разпределяме в чашки и охлаждаме е хладилника. слагаме малинки за разкош за украса и може да ги сложите и в самия крем, като малки съкровища, които да манкирате.


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте ме в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,
 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястие, присъедините се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 

Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...