събота, 17 октомври 2015 г.

Хелоуин: Гримът на Джак Спароу/ Halloween make up ideas: Jack Sparrow



След като аз се изсилих да се правя на Ханджелина в Господарката на злото (виж тук), Митко не остана по-назад със стремежите си за някоя култова и изиграна от красавец роля в киното. Йо-хо-хо и бутилка ром го накара да се вживее в ролята на Капитан Джак Спароу от "Карибски пирати", а пък аз не отказах да му помогна в преобразяването.

Че каква по-важна роля имат сериозните, възрастни хора след работа в края на октомври?




Истинско предизвикателство е да се намерят добри и известни герои за Хелоуин за мъже..с брада! И докато миналата година направихме така актуалните Хал Дрого и Рагнар Лодброк (вижте ги тук), тази година пак видях зор да му "предложа подходяща роля".

След като обаче обмислих неговите значителни дарби да бъде достатъчно кретен и олигофрен в сериозни ситуации, някакси пиратската натура взе да излиза наяве. И макар брадището да е в доста повече от тази на Джони Деп, реших, че по-важна роля тук ще изиграе неговият наследствен артистизъм (не случайно идва от актьорско семейство) за пресъздаване на така характерното леко налудничаво поведение на любимия на малки и големи капитан Джак Спароу!



 

За  да се превъплати в героя ни бе необходимо не повече от една перука, която купихме от Джъмбо



и едно парче червен плат, който използвахме за кърпа.





Няколко пера от гарги, които Митко все събира и най-сетне влязоха в употреба.


И разбира се значително количество бижута. Е, на мен дрънкулки не ми липсваха, пък коя съм аз да отказвам пред чара на капитана :)




За грим тук не можем да говорим много освен щедро количество молив за очи, размазан с най-голяма липса на грация!


За бонус към фотосесията и кадър с така запомнящия се грим с "очите" от втората част от поредицата.



Нарисувах го съвсем набързо и пропуснах някои детайли, тъй като си реших да направя грим, който да може по-лесно да се пресъздава от всеки, но да може въпреки всичко веднага да ви напомни за героя!


След като без да искам подлъгах Митко с бутилка ром за награда, ако изтърпи цялото гримиране и позиране пред камера, (ама той пък защо ми вярва)



 реакцията му, когато му съобщих, че всъщност няма награда логично бе следната: )


И защото половинката е заслужила, аз отивам за ром, а пък вие ми кажете какво мислите за това предложение!

 

Ние и Капитан (не забравяйте капитан) Джак Спароу ви казваме : "До нови срещи!"



Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Благодаря ви, приятели! 


14 коментара:

  1. Ама ще ме извинявате, но на Джак Спароу не му е толкова гъста брадата! Да бяхте я подрязали малко с ножицата. И къде са сребърните зъби?! Трябваше да увиете 2-3 в станиол и да го видим ухилен твоя мъж :D Ще ме уморите просто, големи сте сладури, прекрасна работа за пореден път! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аааа, Зори...с триста зора ще го гримирам, но да му режа брадата - това вече фантастика. :) Не случайно казва, че мъж без брада е жена! :) Но за мен и това е достатъчно - нали ми се връзва на акъла! Благодаря ти от сърце за думите, мила! Прегръдка!

      Изтриване
  2. Eee ... просто съм без думи :) Давай на момчето бутилката ром! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Отговори
    1. Благодаря ти, че ми писа, Mirimas :) Радвам се, че ти харесват!

      Изтриване
  4. Люска, и миналата година, и тази година с моя човек искрено се забавляваме на щуротиите ви! Винаги бъдете такива, моля те. :) Прегръщам те, Люска, и спорна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери! Радвам се, че ви носим усмивки! Прегръдки от нас за вас!

      Изтриване
  5. Хм😏!Я си сипи един ром,а дай насам ТОЗ Джак Спароу😷

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина невероятно изглежда твоето момче.Е важно е да се забавлявате.Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  7. Хм, какво мисля ли....изкара ми акъла бе момичеееее, с едно от снимките в средата, онази дето Митко е с оцъклени в бяло-сиво очи:((((( :)))))
    И...сега разбрах за какво трябва да се събират перата от гарги:)
    Абе с 1-2-3-4 думи - трябва да те вземат в Холивуд - гримьор и декоратор на филмите за ужаси!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, Весе, това последното изречение е най-големия комплимент! Благодаря ти от сърце! Силна прегръдка от мен!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...