понеделник, 28 август 2023 г.

Пиле с царевица и сметана/ One Pan Creamy Corn Chicken Recipe

 

Ново!>>>Последвай ме в ТИКТОК тук! 

Как мина вашия уикенд? нещо интересно? Моят накратко: 
получих от сестра ми и от приятели няколко пакетчета с подаръци за бебето, за които имам да им благодаря в официален бюлетин. 
Ачко ми хвана номера, като казвам на бебето, че аз съм "мама", а той е "баща" ( вместо тате), защото бебчо има вероятност да каже "тате" преди "мама". Сега се опитвам да го убедя, че напълно морално справедливо е да си затвори очите в случая, след като има благословията да ги затваря всяка вечер, докато аз будувам.  Диспутът продължава. 
Ходихме на фермерския пазар - купихме си по кило малини и боровинки...и фалирахме. 
Ачо си обръсна брадата и не го бях виждала без нея от седем години, та сега с бебчо сме в лек шок какъв е този висок петокласник, който се манда в къщата и говори с дебел глас. 


Общо взето беше спокоен семеен уикенд. Приготвихме си и любимите храни - домашни шоколадови бисквити, карамелен крем с орехи и любимото пиле със сметана и царевица. Идеално лятно ястие и такова, в което може да наместите останалата ви царевица. Ачо е убеден, че и детето ще го яде като порасне, защото почти всички деца обичат царевица, а пилешкото е предпочитаното им месо. Определено ще тествам тази теория, като знам, че ако го приготвям и тогава, пак ще избера българско пилешко месо като Лудогорско пиле. Ако искате вие да го направите, ето и рецептата:

Необходими продукти: 
Около 500 г пилешки гърди Лудогорско пиле
1 ч.ч. варена царевица
1 бр. зелена чушка 
200 мл готварска сметана
100 г топено сирене
100 г кашкавал
лют пипер на люспи
сол/ черен пипер
олио

Започваме като измиваме и нарязваме пилешките гърди на средни по големина парченца.


Овкусяваме ги със сол и черен пипер.


Запържваме ги в сгорещено олио за около 2-3 минутки от всяка страна, 


като ги разбъркваме едва след като отдолу хванат приятен загар. Изваждаме ги от тигана, 


и в същата мазнина запържваме за 2-3 минути и царевицата. Количеството й нека е по ваше желание, но ни я обичаме и не я пестим. Нека я хване огъня, да се поеме ароматите и прибавяме нарязаната на по-малки парченца зелена чушка нея. Запържваме около минута-две, тъй като тя е свежия елемент в ястието и е хубаво да сведи по-сурова. Според мен сиврията като чушка се връзва най- много. 


Накрая връщаме месото отново в тигана, 


а след това прибавяме сметаната и топеното сирене. 


Разбъркваме докато второто се разтвори в сметаната и се образува, приятно гъст сос. Овкусяваме с още подправки, ако е необходимо. 


Към соса прибавям и една- две щипки ситно нарязан кашкавал, 


както и върху самото ястие докато е горещо, за да се разтопи. Много се връзва и лютия пипер на люспи към всичко, но ако не обичате люто може да го пропуснете.



Много лесно и вкусно ястие, което се приготвя за 20-30 минутки и чудесно за топене :) 
Ще се радвам да ви хареса, а ако е така - не забравяйте да ми изпращате снимки на вашите творения по мои рецепти :) 


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,

 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! !

Потърси ме още във Фейсбук Тук и Тик Ток Тук! 


Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!



Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!


6 коментара:

  1. Здравейте! Изглежда много вкусно. Бихте ли споделили какво топено сирене и коя готварска сметана използвате за готвене, тъй като немога да улуча вкусни такива за готвене. Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, взимам топено сирене от марката на Лидлм а сметаната е различна. Поздрави!

      Изтриване
  2. Супер стана. Добавих малко лук и чесън, гарам масала и малко вино. Благодаря за рецептата

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна рецепта, както винаги! Сготвих я и съм очарована! Отдавна следя публикуваните от Вас неща и колкото пъти съм правила нещо се е получавало! Поздравления, че едно толкова младо момиче се справя и конкурира успешно много по- опитни готвачки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изключително благодаря за думите! Поздрави сърдечни!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...