петък, 2 август 2019 г.

Бабините сладки от миналото / Grandma's walnut cookies


Има дни в, които не ти върви значи. Така, че наистина го познаваш от сутринта. Аз тази сутрин например се събудих с възпалено око, огромно, затворено, и някаква зачервявания по лицето. Абе, пълна пица съм в  лицето! Да не повярваш каква красавица си легна, какъв Шрек се събуди. Въздъхнах тежко и си дадох сметка, че пак ме е налазила някой летен вирус и тъй като от известно време насам спрях да си пия гела от алое вера, за който съм ви разказвала, имунната ми система пак закъса. 

Реших, че този ден по-добре да не пипам нищо, освен добавките, водата и двете страни на възглавницата, пък и  Люси си е наготвила. Обаче, какво правим като те подгони гладът за сладко, а хич не искаш да се захващаш с нещо сериозно, което има шанс да оплескаш, особено щом ще следиш процеса с едно око. 



Не мислих дълго, а си спретнах тези отдавна позабравени сладки. Направих ги не отдавана за сайта на София мел, а самата рецепта ми изпрати читател. И тук пак несполука - обърнах цялата поща за да потърся кой точно беше човекът, за да спомена името му, придружени с големи благодарности. Говорехме за тези сладки, когато ви разпитвах за любими рецепти от миналото и една дама бе толкова любезна да ми изпрати тази, която и без това много от вас също издирваха. Огромно моля, ако се припознае да ми пише, за да си й напиша името в публикацията. Може и рецептата да е стара, и да не е нейна ( нито моя) , но искам да благодаря поименно на всеки, който ми изпраща такива съкровища, защото само така може да ги запазим и за в бъдеще!
Сладките наистина са много лесни за правене, а най-хубавата част от тях разбира се са орехите. За разлика от други, тук са в по-едър вариант, така че може да им се насладиш както подобава.



А ето и какво ви трябва за тях:
Необходими продукти:
3 ч.ч. брашно София мел класик
3 ч.ч. орехи
90 г захар
250 г краве масло
2 бр. ванилия
2 бр. яйца
пудра захар за поръсване

1 ч.ч. = 200 мл


                   


Печем сладките за около 10 минути на 180 градуса, и след изпичането им, още топли ги поръсваме с пудра захар.


С чай, кафе или подуто око, тези сладки ще ви накарат да се чувствате прекрасно! 
Опитайте ги - мързелива рецепта, за мързеливите почивни дни! 

п.п. За още повече рецепти, тайни от кухнята и как преминава деня на блогъра, може да последвате моят инстаграм акаунт тук  https://www.instagram.com/lussievtimova/ , където тези дни може да видите и предстоящите рецепти в блога ;) 


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!


4 коментара:

  1. Чудесни и много красиви, лесни за приготвяне сладки Люси.Моята баба беше добър майстор на сладкиши и торти като теб.Записвам рецептата, при повод ще ги изпробвам.
    Поздрави, лек и спорен ден !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Лени! Ще се радвам да ти харесат! няма други като бабините рецепти! Усмивки от сърце!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...