неделя, 9 септември 2018 г.

Пълнозърнести катми с прясно мляко / Bulgarian style whole wheat pancakes


Рядко пускам рецепти в неделя, тъй като и аз като всеки друг, в този ден гледам да събера сили за работната седмица и ако има как нищо няма да правя. Докато за някои е просто "ден за баня", за мен обаче все се насъбира работа за вършене. 
Все още имам няколко останали плодове сини сливи и днес ще се отдам на превръщането има в един изкусително вкусен мармалад, рецепта за който научих съвсем наскоро. Ако може есента и зимата да се затворят в бурканче, което като отворите да ви обвие уханието на Коледа, ето такъв вкус има и от сега казвам, в него няма канела. Скоро ще ви споделя и тази рецепта, стига днес всичко да върви по мед и масло :) 

Знаех, че ме чака работен ден, затова и реших да се подкрепя с вкусна закуска от домашни, горещи-горещи пълнозърнести катми. Рецепта, която направих за приятелите ми от София мел, защото знаете, че те са любимите ми брашна.


Скоро ще трябва да почнем да даваме на организма си малко повече храна, за да се пребори със захлаждането и макар дните да са все още от топли до горещи, сутрините определено си изискват да се завиваме с нещо малко по-дебеличко. Ако имаше как щях да се завия с една от тези пухкави катмички, като за да не се отпускам прекалено си направих с пърлнозърнесто брашно :)  Но ето и какво ви трябва: 


Необходими продукти
около 500 г брашно София Мел Пълнозърнесто;
500 мл прясно мляко;
4 яйца;
1 пак. суха мая;
2  ч.л.  сол;
1 ч.л. захар;
Хладка вода


Рецептата може да видите ТУК.


Хапвайте гои със сладко или сирене, макар аз лично да обичам комбинацията и от двете ;) 


Пожелавам ви една спокойна и усмихната неделя, а  утре - пак ще ви предложа нещо вкусно!


 Харесва ли ви публикацията  и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като
споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!


6 коментара:

  1. Супер са,като катмите на баба приготвени на сач!

    ОтговорИзтриване
  2. Позахлади ли се времето катмите и палачинките присъстват неизменно на трапезата.Чудесни са и твоите с пълнозърнесто брашно.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошни са! Напоследък и аз заменям бялото брашно с пълнозърнесто:) Поздрави, Люси!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...