вторник, 22 май 2018 г.

Торта " Черешова целувка" / Cherry Kiss Cake / Schaumkuss Torte


Скъпи читатели-приятели,
ето че минаха наградите на Блоговодител /  Blogovoditel и с ваша помощ успях да грабна гласа на публиката ( вашия глас) във всичките четири категории. Нямам думи да опиша колко щастлива ме направихте!!!
За мен няма по-голям приз от вашата подкрепа, не само, че благодарение на нея позволявате на хора като мен да превърнат хобито си в професия, но и за това, че ми вдъхвате толкова много увереност и надежда за способността на хората да бъдат добри, позитивни и да се радват на успехите на другиго.
През цялата година следя с изключителна отговорност вашите реакции, коментари, запитвания относно рецептите които искате да виждате повече в блога, каква информация искате да получите още и се стремя да отговоря на всеки един от вас подобаващо, с търпението и любовта, който всеки човек заслужава да се отнасят с него в живота. Радвам се, че всичко това не остава незабелязано, а е оценено от вас и ми го показвате когато настъпи това време в година и имам нужда да получа вашите гласове!
Снимка Метро Академия
През изминалата година поискате повече рецепти с месце и повече бързи и лесни идеи за вечери и положих всички усилия да ви предоставя такива всеки месец, и ето как се сдобих с приз и в тези категории.
Работата ми се увеличи, тъй като десертите не пострадаха ( другите ми две награди са за тези категории), но горях от желание да мога да помогна на все повече и повече хора да намират в блога нужните рецепти и настроение.
Знаете, че макар блогът ми да е кулинарен, голяма част посвещавам на емоцията ни около готвенето, която ни съпътства в хубавите ни, но и в трудните дни. В това да ви показвам, че не всички сме майстори в занаята, че не всеки ден ни е до експерименти, че готвенето е не само механичен процес, но може да бъде катализатор за каквато и да е енергия, която таим в нас през деня. Всеки има нужда от малко зареждане и отмора, от няколко добри думи и се опитам да отделя още няколко минути време към рецептата, за да ви настроя на тази честота.

Снимка Метро Академия
Благодаря на всеки един гласувал за мен - наистина! Всеки един от вас!!!! Сред вас има хора, които ме четат от самото начало, но никога не са писали коментар, такива, които са винаги до мен, пишейки често, обсъждайки рецепти и различни идеи, такива, които са събрали смелост да ми изпратят снимки, такива които ме следват от скоро, но вече са погълнати от кулинарната магия и искат повече рецепти, показни и описани по този начин. Имам приятели, които никога не съм срещала, имам приятели, които сме виждали само като малка, но не и сега, съученици, колеги от следването, хора, които не чувам повече от един път в годината ( и по-рядко), но за гласуването винаги усещам тяхната подкрепа. Имам много близки, и дори не толкова близки познати, които също не пропуснаха да ме подкрепят и за мен това е една огромна вълна от любов, която ме застигна и разчуства.
Когато си няколко години блогър в интернет пространството, не може да не се "насладиш" и на неприятели, затова увереността ти се подлага на тест от време на време. Не виждаш само цветя и усмивки в очите на хората, затова и когато добрите емоции побеждават, и целият този труд си заслужава!

Искам да благодаря и на още двама души, които допринесоха изключително много за усмивката ми - Илиян Димитров и Иво Станков от Блоговодител. Ако искате да си представите още двама души, които нямате една лоша кост в тялото си, това са те. Едва ли познавате много хора, които ще работят толкова усърдно, за да може други да обират овациите и наградите. Е, има и такива! Искат да правят хубави неща, защото просто светът има нужда от повече хубави неща! Дано никога не се уморят, защото те са онази част от човечеството, която прави промяна за останалите от нас. Благодарение на тях професията "кулинарен блогър" може да стане съвсем реално нещо и то скоро. 
Прегръщам тях, и всички вас - гласувалите за мен, благодаря ви и ви обещавам, че ще дам всичко от себе си и през останалата година да бъда вашият извор на кулинарно вдъхновение и позитивизъм през деня!

И макар въведението да бе дълго, това беше нещо, което трябваше да бъде казано! А сега е време - да се почерпим. Знам, знам, че ще кажете, че не сте очаквали точно такава почерпка, но обещавам - тортата е толкова бърза и лесна, че все едно аз съм ви направила  - няма да усетите.
Създадох рецептата миналата година и в основата си съдържа едно мое любимо изкушение - дебелите, белтъчени крем-целувки. Много ги обичам и си бях обещала да създам торта с тях.



Използвах череши, които се съчетаха невероятно със сметаната, която контрастираше със сладостта на белтъците и се комбинираше идеално с тънкия пласт хрупкав шоколад от тяхната обвивка.
Тортата е без печене, което е направо чудесноза тези жеги, няма да ви отнеме много време за приготвяне и ще ви накара да се размечтаете от сладост. Толкова е нежна и романтична, че може да усетите всичките въздушни целувки, които ви пращам в знак на моята благодарност за получените гласове! :) 


А ето и самата рецепта:
Необходими продукти:
400 г заквасена сметана
100 мл сладкарска сметана
7 бр. бисквити закуска
7 бр. крем-целувки
1 1/2-2 ч.ч. череши
1/2 ч.ч. захар
2-3 капки лимовнов сок
1 пак. желатин

Във форма за торта с размери около 22 см диаметър слагаме бисквитите, като предварително ги топваме във вода или друга тченост - компот/ прясно мляко, за да омекнат.
Отгоре нареждаме крем-целувките. ( Махнете им вафлената основа преди това - тя се отлепва много лесно ) :) 


Разбиваме сметаната на пухкав сняг ( ако не е подсладена, добавете 2 с.л. захар). Изваждаме в подходящ съд и я пъхаме в хладилника.


През това време в касерола сложете почистените от костилките, измити череши. Добавете захарта, лимоновия сок и 2 с.л. вода.



Поставете на умерен огън да покъкрят докато омекнат, като внимавате да не изкипят :) 
След това дръпнете от огъня и прибавете желатина, като предварително сте го накиснали според опаковката в студена вода. Разбъркайте докато се разтвори напълно.
(Грамажът на пакетчето не е важен в случая, какъвто и желатин решите да използвате, просто прочетете какво количество ви е необходимо за 500 мл течност. ) 


В купата на миксера слагаме заквасената сметана и започваме да наливаме малко по малко от черешите като бъркаме през това време. 
След като смесим всичко и сместа се е охладила леко,  пускаме миксера на ниска степен или пък на ръка и прибавяме битата сметана.


Така получената смес изливаме във формата с целувките. Пъхаме в хладилника да стегне.


Готовтаа торта украсих с домашно приготвени мини-целувки по тази рецепта тук.


Все по прекрасно се чувствам като измисля нова торта, а тази е точно по мой вкус!
Изпращам ви супер много целувки, прегръдки и благодарности и ви пожелавам една прекрасна седмица! 


Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!

24 коментара:

  1. Прекрасно. И лесно. Аз съм от тия, дето те следят от скоро. Голяма грешка съм допуснала. Ама къде ги продават тия крем целувки?
    Поздравления за признанието. Напълно заслужено е.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце, Жанет :) Радвам се, че се присъедини към семейството! Целувките ги продават в кутии в Кауфланд и Лидл, като аз взимам от големите ;) Поздрави и усмивки!

      Изтриване
    2. Можете да си ги направите и сама, това са т.н. крембо сладкиши от белтъчен крем с желатин и заливка с шоколад. Ето една примерна рецепта https://vkuhniata.wordpress.com/2009/09/17/krembo/

      Изтриване
    3. Можете да си ги направите и сама, това са т.н. крембо сладкиши. Ето примерна рецепта https://vkuhniata.wordpress.com/2009/09/17/krembo/

      Изтриване
  2. Люска,Честито за многобройните награди!🌷Винаги нещо ново и вкусно. Поздравления и едно парче от тортата е за мен,а аз ти пращам една целувка!😘🌹🍸

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце, Теми! Заделям ти направо две, защото си неуморна, винаги подкрепяш блогърите с мили думи и си толкова позитивна! Прегръдки!

      Изтриване
  3. Люси,честито за наградите! А,с тази торта "уби рибата". Точно по мой вкус!Не спирай, момиче!💐

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Янче! Прегръдки и хиляди усмивки!

      Изтриване
  4. Благодаря за интетрснинте и лесни рецепти обичам да изненадвам семейството си с нещо сладичко а когато е с обикновенни продукти и лесно за приготвяне но ефектно тогава резултата е уааууу

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ви харесва на вид, ще се радвам да я опитате и да споделите впечатления! Усмивки и сърдечни поздрави!

      Изтриване
  5. Люси, честито, ти заслужаваш всяка от наградите! Очаквам всяка твоя публикация с нетърпение, неведнъж си ми “оправяла” деня. Надявам се догодина да участваш в още повече категории. Твоята креативност е зареждаща, доказва го и тази черешова красота.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от все сърце за думните, Ани! Ще се постарая винаги да намираш настроение и вкусно нещо на масата в страничките на този блог и ти изпращам искрени прегръдки!

      Изтриване
  6. Явете се на следващия Мастър шеф, имате уникални рецепти

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления за наградата, Люси!Напълно заслужена!Пожелавам ти още много награди!
    Днес ще пробвам,това са ни любимите сладки,но череши все още няма в Германия,ще експериментирам с кисело мляко с череши!��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Зара :) Може да опиташ и с други плодове, ако искаш. Надявам се да ви хареса! Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  8. Здравейте, харесвам блога ви, но в случая ми се струва има допусната/ти грешки при разписването на рецептата. Написали сте, че към черешите със захарта и лимоновия сок добавяте 2 с.л вода и оставате да заври, мисля, че ви е нужно по-голямо количество течност?!Разтваряте желатина при черешите, но като го прибавяте към заквасената сметана заради разликата в температурите ще се получат бучки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен. Няма грешки в рецептата. Може да добваите повече вода ако искате, но в самия плод има достатъчно и той пуска, така че съм го ползвала в тази форма.
      Когато прибавям черешите към заквасената сметана ( която гледам да ползвам на стайхна температура), го правя на тънка струйка, при неперкъснато бъркане и няма никаов пресичане и бучки. Същият метод се ползва при работа с яйца и шоколад и други и няма проблем. Опитайте! :) Поздрави сърдечни!

      Изтриване
  9. Здравейте, дали тортата би станала с чийзкрем,(крема сирене и заквасена сметана) или ще бъде много тежък?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен.мисля, че може да направите и такъв вариант, а дали ще е тежка е въпрос на съотношение и най-вече вкус :) Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  10. Здравей, Люси. Дали ще се получи със замразени череши?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Петя :) Да, няма да има проблем ;) Поздрави!

      Изтриване
  11. Здравейте!Току-що направих тортата, но при мен целувките изплуваха, разместиха се и накрая се наложи да ги махна, тъй като в този си вид щяха да ми пречат да украся, както бях предвидила. Каква е причината за това? Използвах от малките, защото имах опасения, че сместта няма да покрие големите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте. Големите са по-тежки и залепват по-лесно за блата, тъй като има повече основа. За малките е добре да направите сместа като сложите една малка част, която да покрие леко дъното и да замръзне бързо във фризера. После да добавите остатъка, за да не изплуват. Поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...