сряда, 7 декември 2016 г.

Бързо свинско с кисело зеле на фурна / Easy Pork and Sauerkraut Recipe


Напоследък доста се разболявам и докато аз съм твърдо убедена, че отслабването на имуннaта ми система се дължи само на смяната на сезоните, то който и от моите приятели да  чуе, че пак съм болна, казва " малко ти е пиенето".

 То аз пия, ама все полезни течности, като вода, фервекси, фрешове и какви ли не отвари, но се предавам! 

Ще взема да ви послушам вече и ще си ударя едно винолечение още тази вечер.

И защото нямам много сили за готвене, а пък само идеята за вино ме кара на свинско, си забърках едно бързо свинско с кисело зеле. 


Тази рецепта намирам за доста мързелива, тъй като слагам всичко в един съд, разбърквам наведнъж и хайде в печката. Пльоскам се на дивана и чакам ароматът от печката да подейства като аларма, която ще ме събуди и ще ме подсети да хапна. И как да забравя. Такава вкусотия забравя ли се - топящо се в устата, крехко кисело зеленце, прегърнало скромно количество ориз и нескромно количество свинско, всичко овкусено с богати, ароматни подправки и солено-киселия сок на разсолницата. Не може да стане по-добре от това! Но ето как си го приготвих, а защо не и вие още тази вечер:
Необходими продукти:
Около 600-700 г свинско ( аз използвах свински бут) 
1 голяма глава кисело зеле
1/2 ч.ч. олио
1/2 ч.ч. бял ориз
500 мл разсолница
1 голяма глава лук
5-6 скилидки чесън
2 бр. дафинов лист
черен и червен пипер, бахар, кимион на вкус

Нарязвам всичко на средмно гоелми парчета, слагам в голяма тва ( при мен глинен съд), 


 и разбърквам хубаво. Доливам водичка, ако е необходимо, за да бъде ястието сочно. Пъхам в студена фурна, първоначално на максимална температура ( при мен 220 градуса), като пека до завиране, около 45 минути. След това "запечатвам " тавата с фолио, намалявам температурата на около 170 градуса и пека до готовност. Времето зависи от количеството продукти, големината на парчетата, вида месо. Аз правя по-малки парченца, за да стане по-бързо. 


Сервирам го горещо, гарнирано с чаша хубаво червено вино и голям апетит.


И докато напиша рецептата огладнях отново...ще си сипя още една чинийка ...и още една чашка!
Наздраве, приятели! 

п.п. Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,

 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 

Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!



Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!


7 коментара:

  1. Люси,
    типично българско зимно ястие, особено за по - студените зимни дни.Сгряващо и топло, вкусно и засищащо .
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Ъъъ... вкусно!Свинското с кисело зеле си е класика!Мнооого любимо!Само да свършат постите.

    ОтговорИзтриване
  3. Бързо възстановяване, Люси,
    чудесна рецепта, както и новите неустоими сладки изкушения.
    Благодаря, прегръдка и поздрави за теб.

    ОтговорИзтриване
  4. Когато се сложи ориза още в началото не се ли кашва докато се опече месото и зелето 🥰

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, не бих казала, че става на каша, но все пак е добре да се измие добре и да не се прекалява с разбъркването на ястието. Поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...