петък, 6 септември 2019 г.

Австрийски кнедли със сливи / Austrian plum dumplings


Септември започна, а аз още не съм направила първата си публикация за месеца. Сигурно си представяте каква лудница е около мен тогава. Захванала съм се с пет проекта едновременно, имам достатъчно рецепти в чернови, а хладилникът се пръска по шевовете от тиквички, домати и всякакви полезни, домашни зарзавати. 
Готвенето тепърва започва, но кое да се публикува първо,  това е въпросът? Ето защо ви задавам този въпрос на страничката на блога ми във фейсбук, където някои от вас заявиха желания за ястия със сини сливи. ( Наред с други рецепти, разбира се :) ). Аз не мога да се стърпя обаче, защото все отлагах да ви представя рецептата за тези безумно вкусни кнедли със сини сливи, които обичам от години. На пръв поглед не е десерт, с който може би ще се изкушите, защото няма шоколад, а присъствието на картофи в тестото може да накара някои даже да се ококораят. Истината обаче е, че ако не сте хапвали, гореща, ароматна кнедла, с пареща сърцевина и хрупкаща коричка, ми знчи пък много сте пропуснали. 

Аз обожавам сини сливи и не пропускам да завъртя по някоя кнедла у дома стане ли септември. Освен това, може да си приготвите заготовки за този десерт във фризера и винаги да досготвите по някое топче или две, щом ви навестят гости. Стават много бързо, а са невероятно вкусни, когато са горещи. Ако идеята ви допада, ето какво ще ви трябва, за да си ги направите: 

Необходими продукти:
18 бр. сини сливи
1 ½ ч.ч. галета
1 с.л. канела
5 бр. картофи
2 бр. яйца
5 с.л. масло
4 с.л. захар
Щипка сол

Как да ги приготвите може да видите в сайта на София мел, като натиснете тук!


Обезателно ги сервирайте топли, а ако пропуснете захарната обвивка, може да допълните и като гарнитура към месни ястия. Ако не ми вярвате, опитайте и се убедете сами! 

Усмихнат уикенд, приятели! 
 
п.п. За още повече рецепти, тайни от кухнята и как преминава деня на блогъра, може да последвате моят инстаграм акаунт тук  https://www.instagram.com/lussievtimova/ , където тези дни може да видите и предстоящите рецепти в блога ;) 


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!


2 коментара:

  1. Правила съм подобни кнедли преди години Люси.Много вкусни са.И чехите ги правят.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Лени, много обичам да похапвам и от чешката кухня. Благодаря, че намина! Прегръдки!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...