петък, 21 януари 2022 г.

Понички с пълнеж / Doughnut dough recipe

 

За хората каращи ски, сноуборд, билибо, шейна или найлон има добри новини :) заваля малко сняг днес, така че уикенда може да отскочите до някоя писта и да се разкършите или разчекнете, кой каквото си може.

Аз пък ще си гледам снега през прозореца и ще се радвам, че все още мога да си нося по-дебелите дрешки и да си хапвам тестено. Тази събота съм обещала на милотУ понички за закуска и се сетих, че това е още една рецепта, която направих към рецептите от опаковките на брашната на София мел\, която не съм ви споделяла, а може да я имате у дома вече. 

Тази рецепта е била изпратена до тях от Михаил Ненов от Добрич, а сега ви я показвам и аз. 
Необходими продукти:
700 г брашно София Мел Екстра
4 яйца
1 кубче мая ( 42 г или 2 пак. суха от по 7 г) 
50 г краве масло
220 мл прясно мляко
150 г захар
2 ванилии
олио за пържене

В купа смесете топлото мляко и маята. После добавете останалите продукти, като оставите брашното последно.
Омесете меко тесто и оставете да втаса, докато удвои обема си.
Разточете тестото с дебелина 5-7 мм и нарежете на кръгчета. Оставете ги да бухнат още веднъж под кърпа.
Пържете ги в средно нагорещена мазнина, за да не прегорят. 


Готовите понички поръсваме с пудра захар и пълним с мармалад или пък течен шоколад.

Всеки път като правя изделия поръсени с пудра захар ми напомнят на снега и колко е хубаво, когато всичко се покрие с бялата пелена. Понякога ми иде да поръся с пудра захар и разни хора, които срещам или се сблъсквам, та поне малко да грейнат или да станат една идея по-благи.                                                                                     За сега ще се поглезим у дома с тези понички, а ако ги направите, не забравяйте да ми пращате вашите снимки на електронната поща cussivalo@yahoo.com или да ги споделяте като коментар в страницата на блога във Фейсбук или съобщение / стори в Инстаграм Аз ще се постарая да ги споделя ;) 


Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,
 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 


Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!



Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.  Благодаря ви, приятели!






7 коментара:

  1. Страхотни са!Но как ги пълните?🤗

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте Люси, според Вас дали поничките ще станат, ако се готвят в еърфрайър? Благодарим:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, не мога да кажа, не съм опитвала с тесто. Поздрави!

      Изтриване
  3. Здравейте Люси, а дали поничките ще се получат, ако се изпекат във фурна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имам друга рецепта за печени понички, но предполагам и тези ще станат по-скоро като питчици :) Поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...