четвъртък, 23 март 2017 г.

Бирени гъби / Beer Butter Mushrooms


Ех, това слънце! Как ни припомня, че е време за бира. Обаче трябва и да се яде и макар бирата да е идеалната за течна диета, тъй като има хранителни качества (а бе знам, че не е баш така, но нека го приемем в случая, че не е никак лоша идея), реших да си хапна точно това за вечеря снощи. 
Едни бирени гъби и халба от разхлаждащата напитка ми бяха достатъчни да заситят глада ми, пък стават толкова бързо, което ги прави повече от идеална рецепта за през седмицата. 


Но преди да преминем към елементарното й изпълнение, искам да ви помоля още веднъж да подкрепите с гласа си моя блог в тазгодишните награди на Блоговодител. Номинирана съм именно в категориите за торти и сладкиши, които се старая да изобилстват тук, както като количество, така и като качество. А ето как да гласувате за мен: 
Линкът http://kulinarninagradi.com ще ви препрати към официалния сайт на наградите, от където в горния край може да видите думата „гласувай”, която ще ви заведе в полетата за вписване. Използвайки фейсбук вписване става много бързо. (Ще трябва да изчакате няколко секунди да превключи отново на платформата за наградите) От там се вижда пълният списък с категории, като за да дадете гласа си за мен, трябва да отидете на категориите, в които съм номинирана:
- С аромат на ванилия (Най-добър блог със сладки печива и десерти)
- Сладко удоволствие (Най-добър блог с рецепти за торти)
Вие сте вотът на публиката, затова гласувате в първата колонка, където надявам се да отбележите с точка Lussi`s World of Artcraft, а след това под него и бутончето - "гласувай".
Благодаря предварително на всеки, който ще го направи, ще сподели публикацията и ще ми помогне да достигна до повече кулинарни запалянковци, които да ме подкрепят! 


А ето и рецептата:
Необходими продукти:
4 ч.ч. нарязани гъби печурки 
2-3 с.л. масло
1 ч.ч. бира 
1 с.л. мащерка сол/пипер
малко пресен магданоз


 Започвам като в малко масло запържвам гъбите, докато придобият прекрасен кафяв загар.

                     

Прибавяме бирата и оставяме да покъкрят в нея, докато течността се изпари. Овкусяваме с подправките....


и поднасяме с малко накълцан пресен магданоз за свежест. 
Ами това от мен за днес...утре сложете панталони с ластик, че ще има десерт :) 
Усмихнат ден, приятели! 


Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели! 

4 коментара:

  1. Люси,
    чудесни са тези гъби.Аз ги правя само с масло, слагам във всяка гъба и сол на вкус.Ще направя и по твоя начин.Изглеждат прекрасно.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, лени, гъбките с масло са класика, но с биричка имат още по-богато ухание...трябва да се опита! Поздрави и благодаря, че намина!

      Изтриване
  2. Приготвих ги,не съм очарована...

    ОтговорИзтриване
  3. Аз редовно ги приготвям и съм винаги очарована!Трябва да си кулинарен инвалид,че да не се очароваш!Аромата е удивителен,а вкуса невероятен!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...