петък, 6 юли 2018 г.

Зелен боб с картофи и бекон на фурна / Green Beans, Potatoes With Bacon Recipe


Такъв е сезона, че предимно зеленчуци готвя напоследък. То не са тиквички, патладжани, домати, картофи, зелен лук и какво ли още е. Натрупала съм толкова рецепти в чернови, че само време да имам и всичките ще си покажа. Отгоре на всичко, не се спрях и десерти да правя, тъй като сега е сезонът на плодовете и точно бях седнала сутринта да "накълва" на клавиатурата една голяма, свежа торта и реших друго.

 

Петък е и ако има ден, в който ми се почива най-много това е днес, защото уикенда започва. Затова и днес ще ви споделя рецепта, която не изисква повече от четири-пет продукта, един от който  е мързел. Хубавото е, че рецептата е подходяща за всички сезони, а и малко напомня  на сервираните на Октоберфест немски картофки. С една дума - абе, много върви с бира! ( Идеално за футболния сезон сега :))


 И да не сте пиячи обаче, все ще намерите нещо, с което тази рецепта да ви грабне, защото е много лесна и разбира се вкусна.
А ето как да си я приготвите:
Необходими продукти:
Около 1 кг картофи
500 г зелен боб
150 г бекон
олио
сол, черен пипер, чубрица, чесън, копър


Рецептата може да се приготви в много вариации- на тиган, на фурна, във фолио или просто в подходяща тавичка. Аз я направих така:
Предварително сварявам зеления боб на колона и отцеждам. Нарязвам картофите на средно големи парчета, като ползвах пресни картофи, 
В подходяща тава, слагаме малко олио на дъното, а отгоре изсипваме картофите и боба. Подправяме със сол, пипер и малко мащерка на вкус. Нарязваме бекона на малки резенчета.

                            

Разпределяме ги отгоре, заливайки с още малко олио и завиваме с фолио. Пъхам във фурната и пека за около 30-40 минути на 180 градуса, докато картофите са готови.
След това махам фолиото и допичам за около 10 минути, докато бекона стана по-хрупкав.

                     

Преди поднасяне може да поръсите с малко накълцан копър и чесън, но това не е задължително.

 

 Спретнах тази вечеря за отрицателно време, защото леля ми от Пловдив ни дойде на гости и тя също много я хареса. И тя като мен, обича да похапва зеленчуци през лятото, но малките резенчета хрупкав бекон бяха достатъчни да направят ястието фаворит и за лелично ми.


Надявам се и на вас да ви хареса :)
Още бърз и лесни летни рецепти пътуват към вас!
Слънчев уикенд, причтели! 




Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...