вторник, 20 септември 2022 г.

Мъжка пица с карначе / Big Sausage Pizza

 

Аз мога или не мога да ви предложа на вас една яка пица, а? Такава на която никой мъж няма да каже: "Хубава е, ама да беше с повечко месо". Е, тази си има достатъчно и освен това сме шмугнали и зеленчуци за цвят, та белким покрай месото, хапнат и малко зарзават. 

Днешната рецепта е за бърза вечеря, вкусен обяд, който може да хапнете дори студен или най-питателната закуска, която ще ви се иска да хапнете след последния запой. Не е нужно да сте само от пиячите обаче за да оцените тази уникална пица с карначе. 

Рецептата е супер лесна и бърза, но пък затова гледам да си приготвям домашно тесто. Каквото и да си говорим, с него си е най-вкусно. Използвах брашно за пица на София мел, но може да ползвате и Класик. ВИДЕО рецептата може да видите в моя Инстгарам ТУК, а ето я и стъпка по стъпка описана: 


Необходими продукти:
Около 400 брашно София мел за пица
1 пак. суха мая ( 7 г) 
1 ч.л. сол
1 с.л. захар
20-30 мл олио
250 мл хладка вода

Около1 кг карначета
200 г кашкавал
250 мл доматен сос
100 г гъби
1 голяма тиквичка
1 голяма червена чушка
2 моркова


Започваме като си пресяваме брашното в купа. Отделяме две трети от него, аз ги слагам в купата на миксера с приставка за месене на тесто. Правим кладенче и слагаме в него маята, захарта, и хладката вода.


 Оставяме за една-две минути да се активизира и пускаме миксера да меси, като постепенно по ръба на купата прибавяме солта и олиото, редувайки с останалото брашно, докато получим, меко, еластично, но не лепнещо тесто. 

   

Прехвърляме го в купа, която предварително сме намазали си олио и слагаме тестото в нея, оформено на топка. Покриваме с памучна кърпа и пъхаме в загрята фурна на 50 градуса да втаса, докато удвои обема си. 
През това време си подбираме зеленчуците и подготвяме останалите съставки: смиламе домати ( или ползваме готово доматено пюре/сос), рендосваме кашкавал, нарязваме на тънко ренде или белача тиквичката, морковите, а гъбите и чушката на резенчета. 


Готовото тесто разточваме на кора с дебелина около половин сантиметър. Това количество ще ви стигне за една много голяма тава или две средни по големина от 26-28 см, така че ако искате може да приготвите и половин доза.

   

Прехвърляме тестото в намаслена тавичка и намазваме отгоре с млени домати, поръсваме с чубрица и кашкавал.
Върху тях навиваме карначетата на спирала, а между тях започваме да редим от зеленчуците. 


Пъхаме да се пече в предварително загрята фурна на 190 градуса с отдухване за около 20-30 минутки, като може да сложите и фолио отгоре ако тръгнат много да се запичат зеленчуците. 


Готовото произведение може да се нападне веднага, както и ние направихме. Има си всичко - месо, хляб и зеленчуци в едно.  Супер вкусно, пъстро и лесно.


Ако и тук ви дадох идейка, която ви харесва ще се радвам да ме подкрепите в тазгодишния конкурс за Инфлуенсър на България в категория "Храна". За мен едно такова признание ще значи много, най-вече заради вашата подкрепа, тъй като знам, че гласуването не е никак лесно, поне по мои разбирания и доста приятели вече се оплакаха, но това прави усилията ви още по-ценни и сладки. Ако човек може да получи награда от нещо, това е, че някой ще се пребори с вписването и гласуването във всичките 12 категории, само за да даде гласа си за мен, което оценявам изключително много. Ето какво трябва да знаете преди това: НАТИСНИ ТУК ДА ГЛАСУВАШ ЗА МЕН

- изисква регистрация( има вписване с Фейсбук и Гугъл акаунт, но те се бъгват, затова с регистрация е най-сигурно) , но се надявам да се преборите заради мен Истината е, че с регистрацията става най-лесно.

- необходимо е да се даде глас поне за един човек във всички категории за да се зачете гласа, така че дори и да гласувате за мен, няма да се отчете докато не гласувате и в останалите категории! Признавам си , не бях запозната с останалите номинирани и стрелях на посоки.

- след като гласувате за мен ще ви прехвърля с броене към всяка следваща категория и еднва след като завършите всички ще получите финално съобщение, че сте успели да гласувате и получавате код за намаление при пазаруване

Благодаря на всички, които ще отделят време да ме подкрепят в това начинание. Надявам се тези, които ме считат за свой приятел или вдъхновител да го направят най-вече.



Надявам се моето предложение да ви е от полза, а ако искате да виждате повече такова авторско, позитивно и българско съдържание в нета, знаете как да ми го показвате - споделяйте, коментирайте, гответе и ме последвайте в Инстаграм тук - https://www.instagram.com/lussievtimova/ за повече тайни от кухнята ,

 а ако искате да споделяте и вашите творения и да видите още много идеи за рецепти и оформяне на ястия, присъединете се в НОВАТА МИ КУЛИНАРНА ГРУПА ТУК! ! 

Бъдете здрави и добри, 
всичко друго ще се нареди!


Харесва ли ви публикацията и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук. 
Благодаря ви, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...